La intel·ligència artificial pot representar un gran aliat per molts sectors d’activitat, però encara és un món força desconegut. Per trencar amb aquesta barrera el Consell Comarcal del Baix Ebre ha organitzat seminaris on han participat una vuitantena d’empreses. Un dels participants ha estat Sport Fevi.
Els encarregats d’impartir aquests cursos han estat els responsables de l’empresa Optim People, qui han traslladat tot el que la IA pot ajudar a les empreses.
Des del Consell Comarcal del Baix Ebre han destacat la bona resposta de les empreses en aquesta convocatòria.
Després d’aquests seminaris, s’iniciarà una segona fase on algunes de les empreses participants podran continuar amb un assessorament personalitzat.