El complex WIN Tortosa tindrà màquines noves a la tardor. L’Ajuntament destina 225.000 euros a la renovació total d’aquests aparells en concepte de renting per als pròxims anys. L’alcalde Jordi Jordan ha remarcat que amb aquesta inversió es fa una aposta decidida per l’esport i per oferir als usuaris un millor servei.
En la mateixa línia s’ha pronunciat el regidor d’Esports Víctor Grau, qui ha defensat que amb aquesta renovació el complex WIN Tortosa farà un salt qualitatiu.
La inversió també inclou un canvi de pavimentació per adequar l’espai a la pràctica esportiva i la instal·lació d’un contenidor amb material d’entrenament. També s’ampliarà la zona d’entrenament del solarium, a la part exterior del complex.
Les màquines actuals que encara estan en bon ús es reutilitzaran per altres espais esportius com el pavelló Jordi Angelats o el WIN Jesús.