“Tenir cura avui per construir el demà”, amb aquest lema ha iniciat el Club Rotary de Tortosa una sèrie de converses sobre el paper de les persones grans dins la comunitat; abordant temes com la soledat no desitjada, la cura mútua i la construcció d’una societat més humana i connectada.
La jornada de debat, celebrada a l’Hotel Corona de Tortosa, ha permès tractar els punts més importants de la realitat de les persones grans del territori i fer una anàlisi profunda sobre els aspectes a millorar per fer de l’envelliment un camí de vida plena.
Una de les intervencions destacades de la jornada ha estat la presentació de l’estudi ‘Visió global, gent gran de Tortosa’, un estudi de camp efectuat pel metge de família i comunitària Anatoly Ramírez Guzmán.
La taula rodona ha servit per conscienciar de la importància de tenir un esperit comunitari a l’hora d’abordar els problemes que tenen avui en dia la gent gran i que si hi ha un diàleg continuat és molt més probable assolir que tinguin un paper important dins de la societat.











