Edu Albacar ha confirmat a les seves xarxes socials que no seguirà al Nouadhibou de Mauritània, on estava realitzant les funcions d’assistent de Javi López. El tècnic de Sant Jaume d’Enveja ha explicat els motius d’aquesta decisió en una emotiva carta en la que explica el següent:
“El futbol sempre ha ocupat un lloc vital a la meua vida, però la família és el primer.
El meu pare pateix una enfermetat, la qual, ha empitjorat aquests últims temps. Davant d’aquesta difícil situació, he pres la decisió conscientment i per la meva pròpia voluntat, la decisió d’estar al seu costat amb la família.
M’agradaria donar les gràcies al president, Noulay Abdel Aziz Bougourbal.
Agraeixo també en especial a Javi López, juntament amb tot el cos tècnic, personal mèdic, utillers i fotògrafs.
També m’agradaria donar les gràcies a tots els jugadors per fer que aquesta experiència sigui tan fàcil i agradable. Són grans professionals, i tinc plena confiança en que assoliran els objectius fixats pel club. Des de la nostra arribada, sempre hem cregut que l’equip ha adquirit una identitat guanyadora, i aquest esperit continuarà fins al final de la temporada.
El Club @fcnouadhibou_seguirà al meu cor, i des de la distància seguiré recolzant, animant i celebrant les seves victòries.
Gràcies a tots de cor”.
Foto: Nouadhibou













