‘Dones en joc’ va guanyar el Premi 8 de Març – Maria Aurèlia Capmany 2026 pel seu impuls al lideratge femení dins de l’àmbit esportiu. El guardó, atorgat per l’Ajuntament de Barcelona, distingeix iniciatives que treballen per trencar estereotips de gènere en la gestió esportiva. La proposa va ser escollida en aquesta 40a. edició entre 45 candidatures, rècord de participació, i té una dotació de 15.000 euros.
Des de l’entitat van explicar que “aquest premi és per a totes les dones que gestionen clubs, federacions i entitats, sovint, des de l’ombra. Estem aquí per fer-nos visibles i trencar els sostres de vidre”.
La iniciativa ser impulsada per tretze dones líders, gestores i directives de l’esport, entre les que hi ha l’ampostina Mayte Lletí, vicepresidenta segona de l’entitat.
Foto: Cedida












