Des de l’estació de Móra la Nova, els representants d’ERC a les Terres de l’Ebre han fet un clam per la millora del servei ferroviari al territori. Denuncien que la fi les obres del túnel de Roda de Berà no s’ha traduït en una millora del servei i reclamen l’Autoritat Territorial de Mobilitat (ATM).
Els presidents dels consells comarcals del Baix Ebre, la Terra Alta i la Ribera d’Ebre també han mostrat el seu malestar per la situació del servei ferroviari. Demanen més freqüències, trens semidirectes, millors connexions entre trens i autobusos, i inversió.
Des d’ERC també han anunciat que participaran en el tall de vies que ha convocat la plataforma Trens Dignes a l’Aldea el pròxim 20 de desembre.











