El consell d’administració de l’empresa mixta Aigües de Tortosa ha aprovat la formulació dels comptes del 2025 i també el finançament, a través d’un préstec, del projecte de telelectura i de les inversions a la xarxa d’aigua potable i del clavegueram del municipi, per un import global de 2,5 milions d’euros. De fet, l’alcaldessa de Tortosa, Mar Lleixà, ha explicat que Aigües de Tortosa ja ha tret a licitació el subministrament i la instal·lació de més de 15.600 nous comptadors d’aigua potable d’última generació per millorar el control del consum i el funcionament.
L’alcaldessa de Tortosa ha detallat que, al marge de la renovació dels telecomptadors, també hi ha una sèrie d’inversions urgents, per valor de 400.000 euros, per millorar el rendiment hidràulic de la xarxa a tot el municipi. Les inversions més importants són la millora de la impulsió del dipòsit de Santa Clara, amb un cost de 194.000 euros, i del sostre del dipòsit de l’Hospital Universitari de Tortosa Verge de la Cinta, amb un cost de 55.000 euros.
Quant a la formulació de comptes anuals de l’exercici de 2025, Lleixà ha explicat que Aigües de Tortosa ha tancat amb un resultat negatiu de 135.000 euros. L’alcaldessa ha recordat que al març de 2025 va haver-hi un increment de 75.000 euros del cànon de l’aigua, i que l’increment del 3,5% de les tarifes no es va aplicar fins a l’octubre de 2025. Lleixà confia revertir el resultat el 2026 i tancar en positiu.
D’altra banda es va aprovar oferir el servei d’atenció al client, durant dos dies a la setmana i amb cita prèvia, a la planta baixa de l’Ajuntament de Tortosa.












