Ada Martí, jove pilot de trial ampostina del Moto Club Amposta i de l’Argilers Trial Club de Campredó, afronta el 2026 amb el repte d’oferir el mateix bon rendiment que l’any passat, quan va guanyar el Campionat de Catalunya en la categoria Open femení i i va ser sotscampionat al Campionat d’Espanya. Aquest any, Ada tornarà a prendre part en les dues competicions.
La pilot del Montsià destaca la importància d’entrenar sovint. Ada i Marcos, no ho han tingut fàcil per entrenar a les Terres de l’Ebre, però han superat els obstacles.
L’ampostina ha assolit èxits tot i les dificultats, gràcies a la constància, com destaca el seu pare.
Ada començarà la temporada aquest cap de setmana participant a la primera prova de l’Estatal que se celebrarà a La Nucía, Alacant.












