La Rapitenca visitava el camp d’un Badalona que, com els del Montsià, està necessitat de punts per sortir de la zona conflictiva de la taula classificatòria, i la confrontació va acabar amb empat a zero gols. Els primers minuts de l’encontre van ser de respecte dels dos equips, però va ser la Rapitenca qui va disposar d’alguna aproximació perillosa, com la protagonitzada per Jordi Oribe, que va rematar de cap, després d’una bona triangulació del conjunt ebrenc, fent lluir al porter local.
A la segona meitat, la tònica va ser la mateixa, amb una Rapitenca que va tenir més domini de la pilota, fet que li va permetre portar el pes a la primera fase. Posteriorment, el matx es va igualar i hi va haver oportunitats per als dos equips, per bé que els porters van estar encertats i el marcador inicial no es va moure.
Aquesta setmana, els del Montsià, que segueixen a la cua de la taula, prepararan el partit de la propera jornada, que els portarà a rebre un històric com el Sant Andreu, un dels millors equips de la categoria.
Font i foto: UE Rapitenca
Fes el teu comentari