Molt bona competició dels nedadors i nedadores del Club Natació Amposta en la 4a Jornada de la Lliga alevina disputa a Salou. L’equip ampostí format per Froilan Gombau, Jan Lor, Marc Escribà, Mohamed Laguel, Erik Coman, Ian Gonçalves, Laia Sánchez, Ester Calabuig, Ariadna Pérez i Janet Sanz va competir amb molt bon nivell amb rebaixes significatives en els 100 metres lliures. Destacar la quarta posició en els 200 metres lliures amb un temps de 2:42.68 i el sisè lloc de Laia Sanchez en els 100 metres papallona amb un temps de 1:36.27.
També va prendre part en la cita oferint un bon nivell el Club Natació Tortosa, els nedadors del qual van millorar marques. En 100 braça, Emma Dalmau va millorar quinze segons el seu anterior registre i va fer un temps de 1’55’68; Edurne Borràs va baixar catorze segons també fent 1’58’02; Said Abaghad va rebaixar 10 segons fent 2’14’28; Blanca Forgas va baixar 10 segons fent 1’40’10 i Sergi Manuel del Vall va firmar un crono d’1’44’56.
D’altra banda, en 100 papallona, Miquel Albacar va baixar la seva marca 24 segons fent 1’46’83 i Raül Flore va baixar set segons fins a deixar el crono en 1’41’53. Finalment, en 200 lliures, Adam Essmati va fer una notable marca de 3’12.

Fes el teu comentari