Després d’uns dies de confusió, la Federació Espanyola de Pàdel i també la Catalana han fet oficial que ja està permés el joc per parelles a qualsevol territori que estigue a la fase 1 de la desescalada per covid-19. L’anunci va arribar ahir després de que el Consejo Superior de Deportes donés llum verda a la proposta.
Un dels certàmens del món del pàdel que s’havia vist afectat per la situació provocada pel coronavirus és l’Audi Pàdel Series, que ara retornarà amb força al juny, respectant les mesures de seguretat i higiene necessàries. El primer dels tornejos que es disputarà, després del parèntesi obligat per culpa de la pandèmia, serà el que es realitzarà al Bama Beach Club-Camping l’Ampolla, del 8 al 14 de juny.
També cal destacar que fins al moment l’Audi Pàdel Series havia confirmat els ajornaments dels tornejos que s’havien de jugar al Pàdel Stroke Vinaròs; al Bahía Mar d’Alcanar i al Club Tennis Tortosa. L’organització està buscant dates alternatives per a que es puguen disputar dintre d’aquest any. El circuit es clouria amb la celebració del màster.
Fes el teu comentari